Helgen

Jag hatar att se Jocke går ut från ytterdörren för det känns alltid lika tungt och lämnar honom. Man känner sig så övergiven och vill bara ge upp hoppet om allting.

Men nu känns det iallafall lite bättre.

Igår var vi på Kellys inflyttningsfest och där bjöds det på tacos och dricka. Men jag kunde inte stanna där länge och vid 9 tiden gick jag vidare till Eva och mötte fyra andra partypinglor och drack lite där innan vi begav oss till en annan förfest. Förfesten var ingen höjdare, däremot var det smockfullt med folk på Terazza och jag hade kul så länge det varade men det bästa var när Jocke stod väntande på mig utanför entrén. Han var en aning onykter och hade druckit mer med killarna än vad jag hade druckit hela kvällen. Men söt var han och bar upp mig när jag knappast kunde gå.

Men tack för kvällen och min bästa vän Eva som betyder mycket för mig. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0