Tight helg

Det ser ut att vara en tight helg igen. Varför ska alla händelse inträffas på en och samma gång? Sen när det väl är helger då jag absolut inte har något att göra, varför kan det då inte hända saker? Så jävla typiskt.

Imorgon åker jag till Växjö, trots att jag inte ha skola men vem vill inte missa StudentfestBarca? Inte jag!
Cirkus tema, något nytt, något roligt.... jag ska klä ut mig till en kanin om Muddi bli min trollkarl. Sen har man hela cirkus gänget med sig, så det ska bli skoj.

På lördag åker jag till Jönköping för en liten "Spanien Reunion", men alla träffas egentligen på fredag vilket är lite surt för mig. Men dem flesta stannar där tills söndag som tur. Jag ser mycket framemot att träffa alla campus sötnosar. Saknar dem så fruktansvärt mycket. Men hur jag tar mig dit är en annan fråga, en komplicerad fråga. suck...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0