missade bussjävel.

Idag har jag tvingat mig själv att vakna 2 timmar innan bussen åkte. Jag tog det lugnt, åt pannkakor till frukost och hann fixa mig i god tid tills jag insåg att det bara var 5 minuter kvar innan jag skulle sticka. Men tyvärr var dem 5 minuter alldeles för kort tid för mig att hittar mina förbannade nycklar. 5 minuter gick och hittade fortfarande inte dem, sedan kom min styvpappa och sa att min mamma kan ha mina nycklar i hennes väska. Åh fatta nojig och irriterande jag blev! Inte nog med det, jag har fan missat min obligatorisk skoldag för första gången i år!

Nåja nog med tjatande men ville bara säga att jag inte ska gå tillbaks till sängen. Jag ska plugga och skriva klart allting för att rensa allt ångest. Sedan ska jag koka ris och laga makrill i tomatsås. fan vad gott.

PUSSHEJ.

P.S. Fan vad text på min blogg då.


Kommentarer
Postat av: Mai

Haha stackare! Va drygt när sånt händer :/ mmm makrill i tomatsås med ris! Är det typiskt vietkäk? Känner typ inga svenskar som äter så.

2009-03-09 @ 14:04:06
URL: http://maisans.blogg.se/
Postat av: Joakim

hehe så duktig du är älskling koka ris och laga makrill^^

2009-03-09 @ 19:53:37
Postat av: Josefine

Äsch sånt händer alla,

även solen har sina fläckar, sa någon på Ica till mig och då var jag x antal timmar försenad ... men jobbade 4 timmar ändå xD

2009-03-11 @ 15:59:23
URL: http://ucansaybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0