Lördagens besvikelse

Det blev ingen jönköping för min del, även om folk ringde mig ett par ggr och tvingade mig att komma. Jag ville komma, verkligen. Men jag missade nattbussen plus att jag hade detta såret på foten blev min lördag en stor besvikelse.

Cilla kunde inte heller på någotvis komma till mig så vi båda missade direktbussen. Sen dess fann jag inga fler buss/tåg tider. Jag försökte t.o.m få tag på skjuts men oddsen ligger ju på 0. Men jag ångrade lite att jag inte åkte på fredag trots att jag hade kul på studentfesten men jag hoppas att det blir fler sådana tillfälle hos Arre.

På morgonen runt kl 5, ringde killarna från Jkpg och började sjunga "Mikki-låten-från-spanien" haha, så söta är dem. Jag blev jätte glad men inte så fullt glad sen när jag kunde inte somna om, dock fick jag veta på smaskiga händelse därborta. muhaha...

Nej nu tänkte jag ringa till Kelly för klippning. Jag ska klippa mig första gången på tre år! det ni!

PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0