väninnor och sex är bäst

Jag har spenderat hela fredagen hos Eva. Hon har nyligen opererat sig och fick inte festa på en vecka, därav blev det inte heller halmstad för oss del. Istället tänkte jag besöka henne med lite semlor i famnen. Vi tröstätade oss lite tillsammans med Kristina och snackade om blandat skit, allt från sex.... till sex. hihi

Vi "chitchattade" samtidigt som vi kollade på mamma mia (tre gånger för min del) fast det blev inte så mycket tittandet eftersom ingen kunde hålla käften.

Tjejkompisar är fan det bästa som finns. Vi har mycket gemensamt och vi kan prata om allt och inte behöver skämmas. Jag har aldrig haft så roligt och förstående konversation inom sex och kärlek. Jag kände igen mig flera gånger av deras situation. Jag förstår mig inte heller på folk som tar sex för givet. ligger för status och inte för sin egen skull. Det är dem som gör att "sex-et" blir så överskattat och aldrig blivit uppskattat av någon. Jag klandra inte på dem som vill ha "one night stand" för engångsligg kan också vara ett behov av njutning för sex och närhet. Det behöver väl alla mer eller mindre.

Så tjejer, tar inte sex för givet. Ligg för att det är skönt och att du få något utav det! PUSSHEJ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0