longing for weekend

Jag har varit duktig idag även om jag missade skolan, no big deal.

Jag har skrivit klart arbetet på engelska plus projektarbete har jag också lagt mycket tid på för nu vet jag exakt vad jag vill göra. Efter allt förväntningar med ung företagsamhet som gick åt skogen är det bara att släppa taget, stå upp mot det och gå vidare.

Planer inför helgen är iallafall efterlängtad! Halmstad på fredag med Eva och hennes kompisar. Jag hoppas att Kristina få låna bilen eller i värsta fall få vi ta bussen. Vi ska på en privatfest, förmodligen där dem flesta är killar. Men eftersom Eva alltid lyckas övertala mig så blir det mest för hennes skull plus att jag få träffa sötaste Cilla är självklart en av det bästa.

Lördagskväll kommer att spenderas hos Janni och Johanna. Inflyttningsfest blir det och troligen utgång på Oléo, hoppas jag. Men det ska bli en massa kul <3




Gillar bilden - We heart it.


Kommentarer
Postat av: j.

kommer bli så galet bra! :D

2009-01-28 @ 21:53:47
URL: http://kungjanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0