super weekend.

Helgen har varit kanon och jag hade super trevligt i borås. Jag träffade på gammalt och nytt folk... från eskilstuna till malmö, det ni. blandat folk det gillar jag. Vissa fick i sig för mycket medan andra hade kul som nykterist dvs. jag. noot. lagom full skulle jag nog påstå, tack vare bacardi shots och äckligt vodka. konstigt nog blev jag inte fullare, kanske har man vant sig vid spriten nu. holländaren fick i sig lite för mycket och spydde på madrassen och kalla mig taskig för att jag inte tyckte synd om honom då fast senare fick man dåligt samvete när man såg honom medvetslös vid ytterdörren. stackarn speciellt karros mamma som fick ta hand om allt och alla.

Höjdpunkten var såklart att karro ska ha kul! full och glad det är ju nämligen hennes 18 årsdag. Jag var knappast full när jag fyllde 18 liksom. Men jag hoppas du har haft kul gumman och jag uppskattar att du bjöd mig <3

och by the way... Gott nytt kinesiskt nyår!

födelsedagsbarnen och hennes pojkvän som bär ut tårtan

 



Kommentarer
Postat av: Tsukii

TACK GUMMAN HIHI :DD<33

det var jättekul att ni alla kom! Utan er hade festen inte blivit så lyckad hihi <33

2009-01-27 @ 08:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0