prom dress

Borde man lita på tradera? en massa fina balklänningar fann jag där för hyffsat pris. borde jag beställa hem en? det är ju trots allt balen snart och jag har ännu inte hittat min bakelse eller någon att gå med. Jocke jobbar och kan inte ta ledigt även hur mycket jag än tjatar på honom. fan... vem ska jag nu fråga?

Hursomhelst, ska jag satsa på något stort med fluff och vågad balklänning? eller något stilrent och enkelt? hmm...

Några jag kan tänka mig ha på mig :) svårt att välja vilken bara...





Kommentarer
Postat av: joakim

Sorry baby =( din honie måste tjäna pengar för att försörja dig. Dem två klänningar åt höger skulle passa dig jätte bra enligt mig^^



puss love u

2009-01-26 @ 17:53:48
Postat av: Mikki

hihi vad gullig du e! älskar dig med <3

2009-01-26 @ 18:34:09
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0