Oboy ohmy

Idag är jag glad för början av denna veckan har sugit hårt. Jag har överreagerat och blivit sur på allt som har berört mig, även om en liten fluga råka flyga förbi. jag ger inte upp då att smasha sönder den. så arg har jag varit. En liten tös som inte skulle göra en fluga förnär där har ni fel.

Men idag blev jag glad. Personen jag har blivit sur på skrev till mig och allt blev genast mycket bättre. en sån lättnad kan verkligen få en att bli så mycket gladare för en dag.

Nu chattar jag med Janni. Medan alla är beroende på kaffe är hon tvärtemot och måste dricka minst 1 glas oboy om dagen. Sist jag var hos henne var hennes "oboy burk" nästan fullt och nu har hon druckit upp hälften och det har bara gått en vecka, haha. talking about oboyholic. så som hon babblar om oboy och konstigt nog blev jag också sugen på oboy. blandade fort min drink och drack genast upp den. mmmmm...

Bild tillägnad till min oboyholic.



tagen av mig.



Kommentarer
Postat av: j.

oboy är fan de bästa som finns! och då är inte ens godis eller nåt annat godare!

och nej, jag klarar mig inte en dag utan min oboy, missar jag en dag med oboy, måste jag typ ha tre glas dagen efter för att kunna bli nöjd! :D hahaha

love you :) <3

2009-01-27 @ 23:34:46
URL: http://kungjanni.blogg.se/
Postat av: johanna

nej jag ska ha den där på sidan, skitsnyggt (: fast längre text än vad det är på bilden.

2009-01-28 @ 00:23:23
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Camie

hahaha ok!! bara för din skull, jag ska börja blogga oftare då ;)

2009-01-28 @ 02:29:12
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0