livet på femte våning

dryg meningslös fredag. kvällen spenderas nu vid datorn. kollade igenom spanien bilderna med minst 20 mappar. oj vad jag saknar det. jag har inte träffat någon från klassen ännu, förrutom att robin har stött på mig två gånger i hässleholm och petat på mig en gång utan att jag har märkt till. Jag hade så bråttom till bussen minns jag. jag har så dålig koll på omgivningen alltså. dumma mig. Men förhoppningsvis kommer petra och mimmi på besök, det hoppas jag på och kanske leker man med cilla näst nästa helg.

Imorgon är det förresten asiatiskt nyår. Jag ska få lai xi (ett rött kuvert med pengar), jippi!
Åh hade man alla sina släktingar i sverige skulle jag ha fått en stor summa av pengar och jag som inte ha en enda släkting här. lite ensamt och tyst här faktiskt...

förövrigt händer det inget speciellt med mitt liv på femte våningen.





Kommentarer
Postat av: Mai

Japp, ska ta före- och efterbild så att ni får se resultatet :D

Shit, nyår! Det har jag totalt glömt bort :/ Vill också få Lai Xi men jag bor ju inte hemma längre.. Snyft!

2009-01-24 @ 10:48:33
URL: http://maisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0