Godmorgon Huvudvärk och nackspärr.

Vaknade för 4 timmar sen och har sovit alldeles för länge och då få man räkna med ett huvudvärk. Nu sitter jag i sängen, äter mitt första riktiga mål med korv stroganoff och ris och kollar på lipstick jungle. mys. Lindsay Price från lipstick jungle är halv korean, tyckte väl att hon såg lite asiatiskt ut och koreaner är fina :)

Igår flyttade älsklingen tillbaks till mjölby och idag var han på sitt första jobbmöte. På måndag är han anställd och jag är så stolt över honom men vi lär inte träffas lika mycket nu när han bor så långt bort. Distansförhållande suger ibland....
Imorgon åker jag till borås och fira min kära väns 18 årsdag. Det ska blir en massa kul!

Nej nu ska jag kollar vidare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0