borås next

Snart så åker man till Boråååås. har bara besökt staden en gång om jag inte minns fel.

Min Karro fyller 18, äntligen säger jag bara! sist jag var i Göterborg kom hon inte in på en nattklubb men nu blir det stora ändringar på det förstås! Kl. 2 - 3 åker man och jag vet inte vad jag ska ha på mig men har lagom tid på mig just nu. Det kommer inte bli lätt att rota på min bombnedslagen gaderob.

Iallafall om vi hinner vill vi kikar in hos Lager 157 i Borås. Halva priset på märkeskläder... inte illa. Nu när man har fått "nyårs cash" kan man tänka sig slösa lite hihi. 





Jag påväg till växjö



Kommentarer
Postat av: Tsukii

hihi hoppas du hade kul! :D Jag hade iaf kul haha ^_^ måste ses snart igen såklart, hihi. PUSS <3

2009-01-26 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0