ännu en sån där dryg skoldag

Ni anar inte hur mycket jag längtar till studenten. Jag menar det enda vi gör varje dag i skolan är att redigera, redigera och redigera. Jag hatar praktik... jag saknar vår gamla schema och tur nog kommer schemat om två veckor. fatta skönt!

Fast och andra sidan är skoldagarna slappa... för slappt dvs. jag hatar slappheten för man blir bara lat av det vilket leder till ångest och depression. Tror mig I've been there.


jag och min cphand



fcuking poser



pöss






Kommentarer
Postat av: Elinor :)

jaaa dumma jävla skola du, men snart så slipper vi den :) snygging är du mikki :D

2009-01-29 @ 17:53:55
Postat av: mikki

hihi elliporr, skaffa blogg GENAST!

2009-01-29 @ 17:56:53
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är fett snygg bruden^^

2009-01-29 @ 20:12:15
Postat av: D A N I E L L E

Aha! Är det så :D Oj visste inte att du var nguoi bac hihi =)

men jag hoppas att vi stötrer på varandra ;D hade vart asskoj att festa med landsmännen haha xD

2009-01-29 @ 22:00:13
URL: http://honeyd.tk
Postat av: Mai

Så söt du är!

Nejdå, pinsam var det inte utan mer en skum och äcklig känsla men en tampong i trosorna XD Ville bara dra ner tightsen och kasta bort det skulle nog ha sett lite dumt ut på stan ;)



Ang Dust it så tycker jag att du borde skaffa en burk och testa :) Jag rekommenderar den iaf.

2009-01-29 @ 22:32:46
URL: http://maisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0