Det ena ledde till det andra

Janni var hos mig igår trots allt men stackarn var så trött och somnade rätt fort.

När hon kom gick vi och handlade på ICA. Vi kunde inte bestämma vad det är vi ville äta. Janni har tröttnat på tacos medan jag ha tröttnat på nudlar men det blev wookad äggnudlar med kyckling iallafall och det gjorde inget för det visade sig att jag var ändå hungrig för allting.

Så vi stekte nudlarna med kyckling. yummie jag tyckte det var super gott. Men det blev så mycket godare när jag hällde i mammas championsås på nudlarna fatta gott, det borde ni prova på nångång.



Sen roade vi oss i rummet och skulle kolla på The Curious Case Of Benjamin Button men vi orkade inte se den för Janni kunde somna i vilken sekund som helst. Så istället satt vi roade på msn och där hände grejjer. Inte allt så bra grejjer skulle jag påstå.

En kille från utlandet (jag skriver inte var han bor för han har läst min blogg innan dock fattar han inte svenska men om jag skulle skriva vilket land han kommer ifrån skulle det avslöja rätt mycket... men jag säger baguett, smöriga män och håriga kvinnor) Iallafall killen var snäll och ganska underhållande men på ett skumt sätt. Han öppnade sedan webcam och det ena ledde till det andra. Han ändrade vinkel på sin webcam där hans säng tog plats på displayen. Jag och Janni kollade på varandra och visste inte vad som höll på att hända. Först skämtade jag lite med honom när han öppnade webcam att han skulle ge oss en lapdance vilket jag inte borde ha skrivit redan från början haha.

Han hoppade plötsligt i sängen med en mössa på sig och började runka! han runkade framför oss och jag mådde så jävla illa och sprang bort från skärmen. usch vidrig och jag blev så jävla äcklad. Jag visste inte om jag skulle skratta eller spy men det blev både och typ. haha sedan skrev han en massa (ta det på svenska)

"Miki jag behöver dig"
"Lär mig"
"Vad ska jag göra"
"Du är min master"
"Jag är din bitch"

Sen helt plötsligt skrev han:

"Om du spelar in detta..."
"... dödar jag dig"

Jag fick en sån sjuk jävla dålig samvete och jag tog fort bort displayen. Sedan skrev jag:

"jag är inte den du tror och det du gör nu blir jag äcklad utav"

Han blev tydligen förvirrad och bad om förlåtelse. Haha han trodde att jag ledde honom. fyfan... nåja har blockat killen på facebook och på msn nu. Jag hoppas att han inte översätter detta.


Kommentarer
Postat av: h.

hahaha <3

2009-02-19 @ 16:59:22
URL: http://hannahmontanah.blogg.se/
Postat av: johanna

hahahha

2009-02-19 @ 17:10:30
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: j.

ja usch fyfan...kanske va därför jag spydde sen?! (i) hahaha, sen hunden! : OJ! hahaahahahahah, fyfan... :D

2009-02-19 @ 19:44:42
URL: http://kungjanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0