Seven Pounds

Jag avgudar Will Smith. En av dem bästa skådespelare och absolut min favorit. I filmen Seven Pounds spelar han en roll som en hjälpsam man där han förändra människors liv. Han få dem som lever i det egostiska värld som sällan delar med sig något att tänka om.

Jag älskar alla hans scener och hans agerande i rollerna men eftersom jag är ganska känslig av mig och en sucker för drama filmer var den här filmen perfekt för mig och mina tårar. 4 av 5 få filmen som betyg och det är inte illa. Passa på att kolla den ;)






Kommentarer
Postat av: Joakim

Yes, nu slipper jag kolla den med dig haha^^

2009-02-20 @ 19:35:39
Postat av: Mikki

tönt vänta tills jag hittar en massa lipfilm som vi ska se ihop!

2009-02-21 @ 16:09:04
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: Joakim

Oh noooo!!!

2009-02-21 @ 16:10:11
Postat av: Mikki

ohh yeeeees!!!

2009-02-21 @ 17:05:45
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0