längtar...

Ni anar inte hur mycket jag längtar tills fredag. Så mycket mer än den 14 då det är alla hjärtans dag. Jocke kommer nämligen till mig och honom har man inte träffat på en hel jävla månad och jag är inte alls van. Det har varit fram och tillbaka mellan oss men inser nu att det inte finns någon bättre än honom och jag slå vad att det finns många andra tjejer som är bättre än mig haha noot.

äsch ibland få jag tona ner min kallhet mot honom men ibland förtjänar du det älskling! hoho men tillsammans är vi fan oslagbar 3 jävla år och 3 månader.

Jag älskar dig!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi så söt du är baby, längtar att få se dig med och bäst för dig inte göra slut på den fredag den 13:e =P



Ps. Det finns ingen bättre tjej en dig du är bäst^^

2009-02-10 @ 17:02:35
Postat av: Mikki

haha och du måste komma fram till mig!



2009-02-10 @ 17:46:19
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: johanna

flyttar denna veckan (: fredag tror jag.

2009-02-10 @ 18:36:46
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0