hello spring

Jag har aldrig sagt detta förrut men jag ha saknat känslan av att sitta i ett klassrum medans läraren har strikt koll på oss. Det har jag inte riktigt upplevt på länge, visst jag går i skolan men vi har inte haft stadiga lektioner därav blev det inte heller mycket gjort och kunskap... ja vart finns den? Jag är ganska trött på det praktiska nu.

Idag har det varit en bra dag. Haft engelska C och skrivit nästan två sidor om finanskrisen i USA. Jag har varit så duktig och ångest fanns inte ens i min baktanke idag.

Solen har även hittat hit och snö håller på att smälta. Ett bra tecken till underbara våren!





Kommentarer
Postat av: Joakim

Jaså har solen också besökt Ljungby^^

2009-02-24 @ 14:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0