plugga vidare... ?

Irwin tog nyligen hem en bunt högskole/universitets kataloger till mig. Tanken var att jag ska plugga i Sverige i en termin innan jag far mig vidare till USA. Vi får se om jag lyckas hitta en intressant skola.

Frågan är dock vilka kurser jag ska läsa? Det är trots allt bara under en termin så det är inga direkta mål jag strävar mot. Irwins tips var att jag ska ta små steg i taget innan jag börjar ta stora steg. Jag måste vänja mig vid högskole/universitet livet innan jag flyttar hela mitt liv till ett främmande land.

Det har han så mycket rätt i. Att nå sina mål måste man ha tålamod och vilja.
Man ska inte heller ha så bråttom vilket jag tycks ha ibland...





Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kände igen mig när jag läste din text där om lösögonfransarna :)



Mina brukar också åka ner ibland efter att jag har böjt upp dom när det är fuktigt och så vidare. Har därför med mig ögonfransböjaren vart jag än går ;p hehe.



Mina fransar är inte jätte korta men på med lite mascara så blir dom allt längre :D

2009-02-17 @ 16:47:23
URL: http://sliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0