Oleå

Det blev utgång på Oleo i lördags. Kvällen var en aning meningslös men slutade bra sen få det vara nog med festandet på ett tag. Iallafall på Oleo men utgång på hela huset blir nog av om inte Jocke kommer men mest av allt vill jag att han ska komma.

Vi förfestade i Johannas nya lägenhet. Åkte sedan in till stan och på Oleo blev jag tvingad till en boogiedans av en bekant. Det var kul, han var duktig och jag sög. Efter dans, svett och vacklande fötter smickrade jag mig till gratis mat. Det är vad killar är bra till... att bjuda på något som vi tjejer kan unna oss på. inte kyss, inte kram, inte sex utan mat! Åh allt detta snack få mig att bli hungrig. Dags att hitta käk!

ja och en grej till. Tessan har fått en liten bebis så grattis till henne!


lite bilder från lördags









Kommentarer
Postat av: Joakim

så söt du ser ut baby

2009-02-23 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0