My best friend is my grind

Vaknade tidigt upp idag, brukar vanligtvis inte göra det nu när det fortfarande är "praktik" men eftersom jag och ett par tjejer har bokat tid hos umo var jag tvungen att ta 8 bussen.

Det blev ingen skola idag eftersom vår marrakech reportage är klar och vi har absolut inget att göra under veckan dock ska jag hålla på med mitt förbannade projektarbete som går väldigt segt. Vi vet ännu inte om vi ska sända vårt program på öppna kanalen och eftersom vi inte ha nån kontaktperson i vår grupp få jag ta och ringa dem för möte. eller så ber vi torbjörn, lättast så. haha.

Efter besöket på umo, käkade vi på pasta baren och jag gick vidare ner till stan för att letar efter presenter till min lillebror och självklart ska jag alltid hitta något till mig själv, en kjol från H&M som jag spontant köpte. Nu när jag absolut inte ha någa pengar alls slösar jag det ändå. fan jag måste skärpa mig nu!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fresh ut baby ^^



Ha på den på fredag när jag kommer.



Love u

2009-02-10 @ 16:50:13
Postat av: Camie

åååå vilken het kjol!

2009-02-11 @ 12:05:30
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0