Monki

Idag har jag varit i stan med underbara Janni på en liten shopping runda, fann dock inget som jag kunde investera mig på, däremot hittade Janni en ursnygg svart kjol från H&M. riktigt fin som inte fanns i min storlek.

Jag hittade annars många snygga kjolar på Monki. älskar klädbutiken. En originell butik som alltid lockar mig med deras unika inredning, färger, former och framförallt kläder. looove it.

Här testar jag en kjol från Monki men lägg mest märke till omklädningsrummet. awsoooome!





Kommentarer
Postat av: j.

haha tog du kort där inne! vi får ta en vända till och hitta nåt till dig med, sen nåt linne till min kjol skulle inte sitta helt fel de heller!:)

2009-02-03 @ 23:19:13
URL: http://kungjanni.blogg.se/
Postat av: mikki

haha jag bad dig att vara med. men du hörde visst itne så ville jag inte skrika igen ;D



ja vi kan gå ut och shoppa på torsdag igen när vi ändå ska på studentfest! :)

2009-02-03 @ 23:39:09
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0