hangover

Svullet öga, huvudvärk och illamående... snacka om bakfyllan. jag som aldrig trodde att jag kan bli bakis. Detta måste nog vara det första. Värst var mitt öga för det kändes som att ett glasbit har hamnat under ögonlocken och varje gång jag försöker öppna ögonen rispar det till och tårar börja flöda ner.  nu känns det dock bättre men jag kan inte sminka mig så det få bli en dag i skolan utan smink.

Ja inflyttningsfesten var great! förutom mot slutet då man mådde riktigt illa, spydde och var helt borta. så man missade det mesta som att festen "spårade ur" vilket jag inte ha en aning utav.

Oh och Yazmina kom till festen. om ni inte vet vem hon är, så måste ni ha missat idol. kanske var det därför festen spårade ur när hon dök upp? hihi. nej men hon var riktigt söt den tjejen.

tack för festen brudar. alltid lika kul med er <3



PUSS

Kommentarer
Postat av: j.

tack själv! :) <3

2009-02-02 @ 16:23:47
URL: http://kungjanni.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

ååhj vlka partiiie tjejer :)

2009-02-09 @ 02:18:40
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0