Forever21

Det är så synd att det ska vara så dyrt med frakt och tull från Forever21.

Om jag t.ex. köper en t-shirt för 10 dollar kan det kostar i slutändan inräknad med frakt och tull: ca 90 dollar och det motsvarar ju 526 kr.  Inte så värt det.

Jag har beställt en tröja där via min styvpappa som bodde i USA och han skickade tröjan vidare till Sverige men nu har han flyttat hit och det är fortfarande så mycket man vill ha från shoppen!

Rykten säger att Forever21 ska öppna i Sverige, det få vi hoppas och se. Men eftersom jag ändå har bestämt mig för att flytta till New York kan ni räkna med en jävla stor shopping på Forever21.

... fast det blir inte på ett tag.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0