After Ski Sucking Theme

Äntligen klar med Marrakech "pain in the ass" video som jag har suttit och redigerat i dagar efter dagar och timmar efter timmar. Men nu ska jag inte hålla på med sånt skit mer. Reportage videon blev 30 minuter lång och den blev väl hyffsat, inte så profesionellt gjord men vad fan det är öppna kanalen vi ska sända till där 99 % åskådare är pensionärer.

Imorgon ska vi på möte med öppna kanalen tillsammans med vår lärare. Jag har aldrig träffat dem men det är kanske på tiden att jag gör det nu, vi har ändå jobbat med detta ett väldigt bra tag.

Mot kvällen är det studentfest med världens drygaste tema. After Ski! Hurra för dem som åker skidor varje vinter...
Men det fick bli utgång iallafall mest på grund av mina vänner men jag kan nog stå ut och dansar i långkalsonger, tjocktröja, uggs, vantar, öronmuffar osv. snacka om att jag kommer svettas som en gris. påtal om gris jag har ett par grisöronmuffar. Man borde nästan ha på sig dem imorgon haha.... noot.

PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: j.

kommer bli skit kul! och vi kommer va snyggast på golvet! naaat! hahahaha, men de kommer bli askul! :D

2009-02-04 @ 22:44:21
URL: http://kungjanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0