barcaclub

Ni kanske vill höra var jag höll hus i lördags?

Adam Tensta och Al Azif var på den nya nattklubben Barca i Växjö. Vi hade inte ens tanken på att gå dit eftersom jag redan hade festat två dagar innan och dessutom försvinner mina pengar så jävla fort nuförtiden. Jag har nästan slösat allt mitt bidrag på mat, fest och shopping under en helg.

Sen så har jag gått upp 2 kg, kanske på tiden men rent utav skräpmat. Jag skulle nog inte klara av att bo hos tjejerna i en vecka för jag känner mig extra lat när jag är där. När hungersnöden kommer ligger pizza restaurangen bara 10 meter bort och ingen orka lagar mat så det blir alltid pizza till sist men deras pizzor är så oemotståndlig god. Det är nästan förskräckligt hur god den.

Påtal om pizza restaurangen, "pizzagubbens" son äger Barcaklubben och han frågade oss om vi skulle dit på lördag. Vi svarade att vi inte visste men den här gubben var jätte trevlig och sa att om vi köper en biljett var till Adam Tensta skulle vi få flera fribiljetter dit till nästa gång. Så vi bestämde oss för att köpa och i nästa sekund kom hans son hela vägen hit bara för att lämna av biljetter till oss. Respekt det!

Hursomhelst, kvällen var riktig kul med mycket blandat folk, bra stämning, bra dj men framförallt var konserten grymt bra! Det var min typ av nattklubb som jag kan tänka mig besöka väldigt ofta eftersom jag älskar House och hiphop mycket mer än bara schlager musik.

Det bjöds även på lite drinkar här och där. Johanna fick med sig en norsk söt kille som lagade spaghetti med köttfärssås när vi kom hem. sweet. Bra napp tycker jag!

Dagen efter var norsken och Johanna borta. Hon lämnade en liten lapp som jag missade men när jag skulle till toan kollade jag upp för spegeln och hur fan ser man inte ut då! Mitt face var helt orange! Jag kom på att jag hade lånat smink av Johanna inne på barca och eftersom det var väldig mörk där inne såg jag ingen skillnad alls usch.. så har jag gott runt på barca med ett orange face. trevligt.

Nu är man hemma och det är så jävla skönt! Jag ska bara tar det lugnt och inte festa på ett tag nu. PUSSHEJ!



 
  Vi fångade denna t-shirt! Som vi drog och drog..
 
  Jag slår vad att det var Adam Tensta som kastade den ;)




Kommentarer
Postat av: chrisitinaaa

så snyggg du ärrr ååh

2009-02-10 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0