V.I.P, VIVA LA SUECIA!

Gårdagen bestämde vi oss för att besöka en ny nattklubb, Club La Carbonería. Vi ville inspektera nya klubbar varje helg och än så länge har alla klubbar varit helt suveräna! Vi tog en taxi och begav oss dit. Väl framme bland dem tajta vägarna med gamla byggnader stod vi förvirrande. Var fan är klubben?! tänkte vi. Klubben Carbonería visade sig sedan vara ett minilitet pub med bara gamlingar. Enligt Tobias skulle Carbonería vara ett ställe där det visades många ungdomar. men hell no tänker vi inte går in dit. Nej nu beger vi oss till Club Bera bera istället men eftersom klockan hade hunnit passerat 12 kom vi inte in heller pågrund av 25 årsgräns.

Nehe nu blev alla mindre peppade och jag funderade på att dra hem. Men istället tog vi alla taxin in till Club de la Rouge. Jag och Cilla ville inte egentligen betala ytterligare 120 kr för att komma in så vi tänkte hänga på hårdrocks baren istället.

Jag, Cilla och Sussi kom till Club Rouge sist av gänget och där stod vi och grubblade över om vi skulle in eller inte. Plötligt kom det fram en man och frågade:

- Är ni från Sverige?
- Si! svarade vi.
- Resten av gänget väntar på er därinne, så ni kommer in gratis!


Vi tänkte ”Är detta verkligen sant?! Vi kom in gratis på en av Jerez största klubb. Vilken jävla lättnad! När vi gick in träffade vi på resten av våra underbara klasskamrater!

Sen kommer det bästa utav allting!


Kajsa hade fixat ihop 100 V.I.P kort till hela jävla skola! Klubbchefen ville att hon skulle dela ut dem till Campus El Sabio studenterna! All honour to Kajsa!

V.I.P for the win! <3

Viva la Suecia säger jag bara!

 



Bild snodd från Kajsa :)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag känner mig sjuuuukt bra på det här - jävligt vip! ;D

2008-09-30 @ 17:47:14
URL: http://ebbakajsasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0