Lilllördag! 18/09 - 08

Torsdag 18 september

Torsdag är Lill-lördag för spanjorerna, vilket innebär fest såklart! Men innan röjet började hade vi som vanligt lektion och dopp i det sköna poolen. Sen vill jag påpeka att vi jämt handlar på carrefour (supermarket) varje dag! Vi handlar alltid något smått som t.ex. godis, snacks, flingor, vattendunke, frukt, sprit osv. Jag har slösat minst 900 kr på en vecka! Dock är det ganska lagom om man jämför med dem andra i klassen som har lyckats slösat över 1000 kr. Jag få ångest när jag tänker på det för jag vettefan vad jag har handlat för pengarna egentligen, bara en massa skräpmat.

Bara för att vi har ätit och druckit mycket onyttigt ville jag, Cilla, Sarah och Sussi motionera lite för att kännas oss värda av dessa godingar. Eftersom det inte fanns någon gym, hade vi vår egna lilla motionpass i skolan. Vi sprang runt i korridoren, dansade, studsade, hoppade och gjorde en massa övningar. Haha lite skämmigt när alla kollade på men roligt var det!

Tillbaks till röjet då. Klassen är helt galna på att festa och alltid kan vi underhålla varandra. Det har hänt så mycket under dem dagarna som har gått och det känns som om att vi redan känner varandra i flera år. Alla vågar bjuda på sig själva och ingen är utanför därför är det så himla kul när alla kan samlas och partaja ihop, vilket vi gjorde idag.

Så vi förfestade i rummet och samåkte med taxin till stan på en nattklubb Contrast. Beställde en drink, blev bjudna på drinkar på 2 shots och Tequila mumsigt men vi fann även vår favorit drink där nämligen Malibu. Cocos och ananas! Så jävla god är den. Mycket dans blev det. Jag älskar att dansar dock var det bara vi i klassen som dansade eftersom nattklubben var mera som en pub och ni kan tänka er hur spanjorerna kollade på oss haha.



Kvällen var iallafall lyckat men nästa gång då jävlar ska vi finna en riktigt nattklubb! ;)

Puss Mikki.

Påväg till Contrast!





Kommentarer
Postat av: tobi

fast det var ju inte kontrast vi var på ju

2008-09-24 @ 18:48:38
Postat av: Mikki

inte? vad heter stället vi var på då? :P

2008-09-24 @ 18:57:07
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0