Steker på beachen.

Äntligen en riktig frukost för en gång skull! Vi har bara haft bakelse med kräm och choklad till frukosten eftersom köket var inte klar fick dem beställa in maten. Jag kände mig så onyttigt varje gång jag äter frukost vilket man absolut inte borde göra. Frukosten ska ju ändå vara den mest nyttigaste och viktigaste av alla mål.

Men nu i morse fick vi den bästa frukosten på lääänge! Vi fick baguette, ägg, ost, skinka, chokladflingor och Yoggi som egentligen var vanilj pudding. Men ost och tomat på baguett har man inte ätit på länge och jag njöt för fullt.

Men eftersom vi var lediga idag har skolan ordnat en busstrip till Rota. Vi åkte från Campus ungefär vid tio tiden och när vi väl var framme var det direkt till stranden! Det var hur underbar som helst och vi steker för fullt i solen. Man blir även så avslappnad av ljudet från havet. Vågorna var både höga och starka, vilket fördes mig hårt ner till en mark bland stenar. Snacka om vad det sved. Sår och blåmärke på hela jävla benen... usch. Vattnet var skönt dock så saltigt att det sved i ögonen. Men vi njöt ändå för fullt med tanke på hur man kan ha det i sverige just nu på en onsdag, hehe.

Många blev extrem solbrända som Sarah till exempel, haha. Jag mobba henne lite då och då :)

Ikväll har jag bara tagit det lugnt och pluggat spanska med tjejerna i tv rummet där minst 10 personer kollar på Dark knight. Mysigt värre... men nu ska jag gå och lägga mig. Skolan imorgon då och shoppingrundan i stan! wihu !

Puss Mikki







Kommentarer
Postat av: tsukii

ÅÅÅÅÅÅ va brun du blivit!! <3 vill med dit. Fan va kul du verka ha det där borta! =D

Det är as kallt här i Sverige nu =(

2008-09-25 @ 09:11:15
URL: http://tsukii.net.tc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0