Update från Spanien!

Nu har det gått en vecka sen jag kunde logga in ordentligt. Ja den trådlösa Internet här i Campus el sabio går alltid ur nätverket men det gjorde inget för jag klara mig hyfsat bra utan Internet när man har så mycket att göra under dagarna.

 

Först och främst tänkte jag skriva lite smått från dag ett beroende på om jag har tid eller om min lathet börjar avtas och jag kan lugnt säga att latheten kommer alltid att finnas där hos mig. Latheten är härligt bra när man ska ligga och sola i timmar för det är jag nästan bäst på och vilket jag har gjort inom dem senaste dagarna.

 

Första dagen.


Söndagen 15 September.


Malmköping, en liten byhåla som jag aldrig har hört talas om dock skulle vi samlas där i ett hotell för att träffa den nya klassen och som tur kunde jag åka med Sarah och hennes familj dit annars vore det nästan omöjligt för mig att ta mig dit. Så där var vi, träffade på nytt folk och redan då har det bildat en stor ring och snabbt gick vi dit och presenterade oss och ringen blev allt större och större. Vi är som en klass redan då.

 

Vi samlades sedan i ett konferensrum och där fick vi klarare information om hur skolan är och ser ut på riktigt. Jag blev lite besviken på att bilderna inte såg ut som på 3d bilderna dock kan man säga att jag förväntade av mig ganska mycket. Skolan såg ut som skolan på bilderna i alla fall men inte omgivning, det var ganska sandigt och för få grönt i marken. Som sagt allting är inte klart ännu men det gjorde inget så länge poolen är klar då är jag nöjd!

 

Lite skvaller om klassen då… fyfan för den!

 

Haha nej klassen är helt underbar och det känns skönt att vi håller ihop så bra. Vi kom på egna lek-aktiviteter under den tiden man inte gjorde så mycket på hotellet. Jag kom på att vi kunde köra viskleken och alla fick ett gott skratt stund. 

 

Jag och Sarah på väg till Malmköping.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0