Strippan, bartender, flamingo dansare....

Onsdag 17 september

Vi var på busstripp för sightseeing i onsdags runt hela landskapet Andalucia. En riktig vacker syn och 39 grader i solen, kan man ju inte tacka nej till! Som tur fanns det luftkonditionering och vatten på bussen annars hade jag seriöst dött av uttorkning.

Under sightseeing fick vi bland annat se havet, stränder och städer. Marocko som ligger i Afrika kunde man se andra sidan av stranden Santa Maria, åh det var en härlig syn och havet är hur underbar som helst! Dit måste man besöka igen och inspektera ännu mer. Lyxiga byggnader fanns det också, ovanför havet över bergarna. Så otroligt vackert!
Jag ska finna en rik man så han kan köpa mig ett hus där :) *nu sätter jag press på Jocke* haha.

Tillbaks till campusen blev det fest på riktigt! Då menar jag utelivet! Först festade vi lite med klassen men bara jag, Sarah, Tobias, Cecilia, Hampus och Mikael gick senare ut.
Vi gick och gick utan att veta vart vi ska... tills vi hamnade i en park med ungdomar. Tyvärr kunde dem inte engelska och vi inte spanska så bra men vi försökte så gott vi kan med både blandade engelska/spanska och kroppsrörelse, vilket funkade asbra!

Ungdomarna i parken visade sig vara en strippare i gänget! Hon visade t.o.m sina nakenbilder när hon posade i sängen. Man vet inte riktigt vad man ska säga om dem bilderna för jag tyckte att det var ruskigt äckligt men jag gav en tumme upp bara för att vara trevlig, haha. En annan i gänget var en flamingo dansare och den tredje en bartender, dem andra killarna hängde bara på. Stripparen gav oss ett visitkort på en strippklubb med manliga strippare och på den klubben finns det en dvärg strippare! *asg* Lätt att vi ska besöka strippklubben, såväl killarna! ;)

Här har ni bilder under dagen :)







Feminin sida av mumu



Världens sötaste Cilla!



Strippan ser ni stående längst ut till vänster ;)





Kommentarer
Postat av: tobi

jag vill bara se dvärgen...

2008-09-23 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0