Ledighet!

Tisdag 16 September

Ledighet innebär:

Första dopp i poolen!

Partaj med klassen!

 

Redan runt 10 tiden på morgonen gick klassen en runda till supermarket och nästan inte en enda gick ut utan alkohol från affären. Sprit och alkohol är hur billigt som helst, en bacardi kostar 15 kr, en 70s vodka kostar från 30 kr, billigt är det dock handlade jag bara 4 flaskor bacardioch en smirnoff. 

 

När vi kom tillbaks till skolan var alla mer eller mindre peppade och redo att festas! Jag drack inte alls mycket, eller knappast... bara en halv flaska lime bacardi men jag hade en riktig trevlig kväll ändå. Andra blev en aning fulla hihi till exempel Sussi, världens lättroade tjej mer än vad jag är t.o.m. och folk brukar säga att jag skratta åt allting men Sussi.. hon är hur rolig som helst.

 

Imorgon lär det blir ännu mer partaj för då ska vi ut! :)

 

 Första rundan!

 



 


Kommentarer
Postat av: moko

uppvärmning va?

2008-09-23 @ 23:41:29
Postat av: Mikki

Självklart! ;)

2008-09-25 @ 22:06:46
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0