Autumn in my heart

Jag har fortfarande inte insett att jag är i Spanien, lever i Jerez och studera på Campus el sabio. Jag har världens tur att få uppleva denna livstil. Klassen kan inte heller bli bättre än vad den redan är och vädret i Spanien är strålande! Men ibland har jag ändå hemlängtan men mest för att jag saknar mina nära och kära. Dessutom saknar jag faktiskt det  höstvädret med dem fina röd/gula nyanser på bladet dock har jag ännu inte fått uppleva det mysiga höstvädret för det känns som om jag fortfarande är fast under mitt sommarlov. Jag älskar värme men jag klara mig inte heller utan kyla. Jag är glad över att jag bor i Sverige för här är temperaturen alltid lagom och varierat.

När jag tänker på hösten tänker jag på min familj och hur mysigt det hade varit om alla var hemma och hade en pratstund under en middagskväll. Så mycket saknar jag dem men mest min mamma.

När jag kommer tillbaks till Sverige, ska jag njuta av det fina höstvädret om bladet inte har hunnit tinnat bort.

Sen bjuder jag på denna höstbild på mig från förra året :)




 

Kommentarer
Postat av: shui

nice outfit.....you can were that when you see me

2008-09-29 @ 00:28:56
URL: http://bewater.bloggspot.se
Postat av: Mintra

Svar: Asså ? :) Vi firar den 29:e november :P Ni då ? Vad ska ni göra ?

2008-09-29 @ 15:34:28
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0