Dagens... 12/9

Dagens outfit:
Body från Gina Tricot
Chinos från Gina Tricot
Röda pumps från Second Hand
Glasögon från Second Hand.

Dagens händelse:
Har fotat till vårt program.
Kollat på film (The Pursuit of Happyness) med klassen....
Senare ska jag antingen ut igen till Växjö på någon nattklubb med vänner eller så stannar jag kvar hemma med Jocke.

Dagens lunch:
Hamburgare och stora feta pommesfrites.

Dagens humör:
Är på festhumör med världens godingar, men samtidigt på myshumör med pojkvännen innan jag åker.

Dagens motto:

Just think how happy you would be if you lost everything you have right now, and then got it back again.” (Ska jag tänka på varje gång jag förlora något.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0