Countdown... 3 days.

Spanien börjar närma sig! Jag sitter ibland otåligt men förväntansfull på denna resa. Jag orkar inte vänta, jag vill åka nu! Men samtidigt vill jag inte...ännu.

Jag måste vara i skolan och arbeta med dem 3 stora projekt som jag är delaktig i och som jag mest håller koll.
Nämligen Ung företagsamhet, JB Clown organisation och TV redaktion.

Dem tre viktigaste som kommer att ta mig långt, det vet jag för jag vill detta!
Men här får ni läsa lite sammanfattning om vad projektet går ut på.

  • Ung företagsamhet - Dem flesta vet redan vad det innebär. Ungdomar har chans att starta ett eget företag där man antingen kan sälja en tjänst eller en produkt. Jag och Alex har bestämt oss för en tjänst och vår idé handlar mest om fotografering och reklam. Mer detaljerad om det avslöjar jag inte ;)
  • JB Clown organisation - Jag har startat en organisation tillsammans med min grupp. En grupp i clownsmink ska sprida glädje till världens barn i Växjös centrum. Jag har kontaktat Rädda Barnen och de vill jätte gärna samarbetar med oss, vilket jag är super glad över. Vi kommer att finnas i Växjö centrum där vi kommer att delar ut foldrar, broschyrer och ballonger. Målet vi har är att samla in så mycket stöd som möjligt för Rädda Barnen.
  • TV redaktion - Vi ska starta ett program som ska sändas på Öppna kanalen i Växjö. Öppna kanalen har mest gamla tittarna och dötråkiga program som anpassar mest till pensionärer. Vi ska iallafall starta ett program för unga människor och få fler tittare är vårt mål.

Så tror inte att Mikki har semester nu under dem närmsta veckorna i Spanien för jag har verkligen fullt upp, nu när så mycket händer. Det kommer att bli tufft för min grupp utan mig :) hihi men de klara sig bra hoppas jag!

JB clowns får klara sig själva på öppethus tills jag kommer. Ung företagsamhet kommer gå asbra för jag vet var jag har Alex. Han är grym. TV redaktion är jag lite tveksamt över för det är så mycket att göra och planeras men vi få ser hur seriösa vi kommer att vara, vi snacka ändå om JB, haha.

JB Clown affish för rädda barnen.




Kommentarer
Postat av: Camie

hahah varfor ar det alltid malin som fa sta modell?



Aah sa mkt kul pa g! :D

2008-09-11 @ 20:07:12
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: Mintra

Många grejer på g ;) bra idéer ! absolut .

2008-09-11 @ 20:08:34
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0