2 resor, en termin, bättre blir det inte!

- Spanien om 2 veckor med Sarah!

Det ska bli en underbar upplevelse och jag längtar så mycket! Jag kan nästan inte fatta att det är snart. 6 härliga veckor i del Jerez och det är 34 grader varmt i Spanien. hoho kan det blir bättre!

- Reportage resa till Kreta nov - dec.

Det blev en reportage resa till KRETA! Jag och mina tjejer fick till majoriteten, haha och som tur blev det ingen skottland eller irland resa som vissa röstade fram. Men det kommer att bli en sjuk termin med oförglömliga minnen.

Mycket resande för lilla Mikki :)




Kommentarer
Postat av: b.

blev de kreta?! :D:D:D:D:D

2008-09-02 @ 20:02:29
Postat av: Zarah

Ta vara på resan, det är helt ooootroooligt! :) Kreta är nog lika roligt och fint som Malta! :)

2008-09-06 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0