Blå nagel

Jag har lyckas fått en blå nagel igår kväll och det gör fruktansvärt ont! Blå nagel kan bara innebära två saker... klämt mitt stackars finger på en dörr och fått inreblödningar. Jag är så dum för ingen annan klämde mitt finger förrutom jag.

Sarah säger att om man har fått inreblödningar under nagel måste man tar bort nagel annars kan den blir infekterat.

.. jag hoppas hon skämtar.

Nej nu har jag lektion och vi ska fota grundskolan efter lunch.

Puss hej!

Okej, så farligt var det inte... men svider gör det!





Kommentarer
Postat av: Shui

lol I got your sms last night and I was trying to send one back but it seems that spaine is such a shit hole that you cant even receive my msg lol....



I got those a lot in my life time but I have never got any infection....and no one I know had one either so....I dont think it will get infected

2008-10-15 @ 00:44:56
URL: http://bewater.bloggspot.se
Postat av: Mikki

haha what msg? i dont even remember!



ok but did ure nail fall off?



2008-10-15 @ 11:05:03
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0