There aren't enough days in the weekend

Helgerna blir bara bättre och bättre! Men dagarna går så attans fort, nästan så fort att man inte hinner sakna Sverige ibland. Det är sådana dagar man inte vill åka hem.

Fredagskväll började med att vi förfestade bakom klubben de la Rouge och där serverade dem både grillat mat och drinkar. Stället var sjukt fint och på baren hängde det en svensk flagga. Evenemanget var egentligen för oss på Campus el sabio och nästan alla på skolan dök upp.

Efter minglet och maten satt vi på barens soffhörnan, drack lite öl och sjöng! Ja vi sjöng... inte till någon spansk musik utan på svenska förstås! De spelade upp några klassiska låtar från Astrid Lindgren, Carola, Magnus Uggla och det mest sammanträffande utav allt kom Hej Mikki låten, åh vad jag hatar den låten så mycket att jag älskar den.

Förfesten blev sedan en aning för mycket för vissa andra. Många åkte hem ganska tidigt pågrund av illamående osv. Många av mina kompisar fick även minnesluckor från kvällen och som tur var jag inte en utav dem. Jag minns allting även om jag var en aning onykter. Däremot fick Sussi åka hem och det tyckte jag var jävligt trist. Bortsett från det, var kvällen lätt minnesvärd! Dansade hela natten lång tills klockan passerade över 5. Kollade ner på folket från v.i.p avdelning och som vanligt fanns det "strippare/gogo-dansare" men den här gången fanns det även ett band som spelades upp på scen. Killarna hade en otroligt bra röst, men det visste vi innan då vi träffade dem på förfesten eftersom vi fick dem att sjunga för oss, tihi.

Lördag 5 oktober

Samma fest, annan dag.

Den här kvällen består av mycket dans men mindre drinkar, dock blev vi bjudna på shots flera gånger om. Jag borde egentligen inte dricka numera för min röst har försvunnit och min hals har blivit värre.  Imorgon ska jag bara sova, ligga vid poolen och bara njuta!

Hoppas ni hade en lika trevlig kväll!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0