Det blir hur man gör det till!

Nu ligger jag i sängen och fundera...
fundera på om jag vill ut ikväll..
och bara dansa. hmm...

Jag tror dock att jag stannar hemma och vänta tills Michelle och resten kommer tillbaka från Marocko. Vill så gärna höra lite smaskiga händelser där för jag ska ju nämligen åka dit så...

Iallafall igår var det utgång på Rouge och jag hade jätte kul! Som sagt "det blir hur man gör det till".

Kvällen började med lite förfestande med ett par universiteter och sedan samåkte vi till Rouge. Det är så skönt att vara vip för först i kön är det bästa jag vet med tanke på hur lång kö det bruka vara på Rouge. Sedan att inte behöva betala gör det ju ännu bättre! Dessutom älskar jag vip avdelningen... skönt och kopplar av vid baren med drinkar och sköna sits.

Väl vid baren på rouge blev vi bjudna på tequila shots och jag blev även bjuden på en malibu pina av en fotbollspelare från London. Det är alltid trevligt med blandat folk för jag har totalt tröttnat på dem sliskiga spanjorer på rouge. Jag träffade även på mina spanska tjejkompisar. Dem är så snälla som försöker så gott de kan med att kommunicera med mig när deras engelska sög som mest.

Det har även varit en hel del misstolkningar och konfunderande med det norska språket. Jag blev oftast omringad av universiteter från Norge och jag försöker anstränga mig för att förstå dem. Erik förstod iallafall vad jag sa men jag förstod knappast vad han sa. Haha så han var ibland tvungen att prata på engelska eller försökte översatta det till svenska och det gick inte heller så bra. Hihi...

Men den här kvällen var lätt minnesvärd! Åh vad jag kommer saknar stället och folket...









Kommentarer
Postat av: Mai

Haha it's though love baby ;D Men han slår aldrig mig så hårt att de gör ont, förutom när han råkar. Vi brukar ha bitch slap tävling och turas om med att örfila varandra. först lätt och sen hårdare och hårdare tills en förlorar. Hahaha udda eller vad? :) Fan det verkar så otroligt kul där i Jerez, vill också :(

2008-10-21 @ 17:01:27
URL: http://maisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0