Avskedsfesten spårar ur...

Jag har vant mig vid detta liv och det är så sorgligt att det snart är över. Imorgon åker vi och jag deppar när jag tänker på det...

Igår hade vi en avskedsfestblue monkey. Många från campusen och klassen var på plats. Alla var så himla festglada och stämningen var underbart! Jag tror denna kväll var en av dem bästa jag har haft med klassen. Jag hade så otroligt kul och ni anar inte hur mycket jag kommer att sakna alla er! 

Vi har grinat och grinat under den kvällen och det är så skönt att släppa tårarna med världens underbaraste. Vi vill inte lämna varandra och ärligt talat så är 6 veckor för mig egentligen ingenting men ändå känns det som att vi har känt varandra hela livet. Detta är vad jag kallar en riktig klass, en klass som ingen annan klass.

Jag kommer att aldrig glömma den kvällen, både på positivt och negativt vis. Det slutade inte så bra för vissa andra och bråk uppstod och sånt mår jag bara riktigt dåligt utav. Jag ville vekligen inte tar det upp här för det var bara en riktigt löjligt grej som hände. Jag hoppas det löser sig snart för det är trots allt sista dan innan vi åker.

I natt kommer dem nya JB studenterna och de ska få höra historian om "Dunk Of Glory". Haha... för er som inte vad det innebär är the dunk of glory en vattendunk fylld med allt sorters dricka... ja mesta delen består ju av sprit. Alla ska bli dunkad! Det ska bli så kul att få träffa dem nya men det är så synd att vi inte hinner lära känna varandra i ett par dagar till.





Nej, nu ska jag går och packar resten av saker som finns kvar och än så länge går det inte så bra.

Ha en bra kväll! :)
Vi ses snart i Sverige!
puss Mikki





Kommentarer
Postat av: Camie

Åååååh tiden får så fort! :( det måste vara jävligt sorgligt att lämna stället. Men du kan iaf tänka tillbaka senare på vilka fina minnen som har skapats under 6 veckors gång och känna dig glad för att du tog chansen att uppleva allt detta. Men vi här hemma längtar dig hem iaf :)

2008-10-27 @ 22:48:15
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0