taggad? jovisst ge mig ett glas malibu pina!

Det var nog en av dem längsta powernap jag någonsin haft på sistone! Jag var så sjukt trött imorse när Sarah väckte mig till brunch, så jag tvingade mig upp, gick ner till matsalen och sedan upp igen för att sova. Jag kom hem kl 6 från bereber imorse. Jag skulle egentligen stanna hemma med mys och film dock hade jag druckit 3 glas av malibu pina blev jag en aning peppad. Jag åkte dit med Sussi, Johanna och universiteterna. På Bereber är alltid lika vackert och jag hade en trevlig kväll. Jag tror att jag har hittat min bästa danspartner. Sussi såklart! vill passa på att tacka henne för kvällen :)

Nu är det en ny dag och vi ska även ut ikväll. Det blir nog Rouge för det är trots allt Jerez största nattklubb och dessutom är vi ju VIP där. Vissa har tröttnat på stället men jag tror att det beror ju på hur man gör kvällen till. Ibland tröttnar jag på Rouge men ibland är jag peppad till att dra dit så ikväll lär det bli Rouge.

Maria har anordnat en Marocko resa och idag har vissa av vår klass redan åkt dit och anledningen till att jag inte hängde på är för att jag ändå ska åka dit med min riktiga klass efter Spanien. Det blev tyvärr ingen Kreta som många röstade fram men Marocko blev det istället pågrund av att Kreta inte fanns med inom Ryanair. Jag längtar tills jag få träffa min klass snart, speciellt mina saknade tjejer <3 Det kommer att bli så kul på Marocko!

Sen vill jag även gratta Johanna för att hon kom med på period 3 när hon ansökte hit till Jerez. Jag är så glad för hennes skull för hon förtjänar det verkligen så mycket som hon har velat åka hit! Jag och Cilla fundera på om vi ska hälsa på dem under sportlov för även hennes kompis blev antagen. Jag få hoppas att det blir något för det hade varit asnajs!

Ha en bra kväll! Puss Mikki






Kommentarer
Postat av: cilla

Mina kompisar får reda på måndag om dem blev antagna eller inte :) men hoppas :D

2008-10-18 @ 21:24:52
Postat av: johanan

jaa, ni måste komma & hälsa på! det hade varit jättekul :)

2008-10-19 @ 19:55:35
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0