“Yesterday is history, tomorrow is a mystery"

Inget speciellt att nämnas i onsdags kväll eftersom jag var ganska opepp och stämningen var inte heller på topp. Jag åkte hem ganska tidigt... eller nja tidigt och tidigt, iallafall tidigt för spanjorerna. Men kl. 3 tog vi taxin hem vilket man normaltvis gör i Sverige, hehe. Jag hade iaf förväntat mig en större fest med mycket folk på rouge men nej istället hamnade vi på blue monkey bakom rouge igen. Det var bara vi i klassen och ett par äckliga spanjorer dock fick vi en massa gratis shots bl.a. sex on the beach som var super god men den andra shot smakade som äckligt kaffe.

Jag kände mig så himla onödig under den kvällen pågrund av så mycket tid jag la på mitt hår. Lockar blev det och visst tyckte jag om hur resultatet blev av med mitt hår bara för att det ser en aning tjockare ut annars är mitt hår alltid lika platt, tunt och rakt.

Igår var vi lediga och Sarahs mamma och hennes sambo körde oss till stranden. Det var jätte mysigt dock blåste det ganska mycket och det var kyligt men senare mot eftermiddagen blev det varmt och skönt. Vi gick in till stan, satte oss på ett café och köpte en varsin tårtbit för ynka 13 kronor. Billigt fika och super gott var det!

Senare mot kvällen gick en del ut för att festa igen, men jag valde att stanna hemma med Cilla. Tog det lugnt och pratade lite... senare mot kvällen gick jag till tv rummet och förvånansvärt såg jag en sexshop på tv därav en manlig programledare håller upp en dildo och försöker sälja den genom att beskriva dildon så detaljerad som möjligt. Jag menar hur kan han veta om det är skönt eller inte? Gud om vi inte kunde hålla käften om sexshopen, iallafall inte jag. Haha...

Idag blir det utgång tror jag, hoppas på en lyckad kväll!

Finaste flickor

Bild tagen från Emelie Kejerfors.


Bild tagen från Kajsa

Haha, kolla in baby Jesper.




Puss Mikki
Sakna er där hemma <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0