Eskimåflickan

Jag har införskaffat ett par bruna Uggs från Primark på Areasur!
Dem är så sköna och kostar bara 60 kr!
Jag minns då jag hade ett par uggs i rosa vid 14-15 årsåldern och dem retade mig för eskimåtjejen
och sen dess undvek jag i att använda dem ett tag,
fast jag älskade dem så mycket så jag sket i vad andra säger
och nu så har dem blivit populära och används av många... 
Nu verkar det som om ingen har emot att bli kallad för eskimåer. Inte jag iallafall ;)


P.S. Jag har inte kunnat ta bilder på saker jag har handlat eftersom min kamera är sönder. Det var något fel på linsen :(






Kommentarer
Postat av: Samiiiiiiira

ååååååh köp ett par till mig så får du 60 spännnn :D

2008-10-08 @ 22:07:26
Postat av: Mikki

hihi javisst men det beror på om jag har plats i min resväska, ha köpt så mycket grejjer! XD



2008-10-08 @ 22:43:09
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: hannaaaaaa

köp till mig med ;D haha

2008-10-09 @ 21:43:40
Postat av: lampard.

vem fan är samrira? :p

2008-10-09 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0