Sista utgång på Rouge

Lördag

I lördags åkte jag och några vänner till Area sur. Jag kunde inte hindra mig själv från att åka och kunde inte heller kontrollera mig från att handla. Som tur slösade jag inte mer än bara 300 kr. Jag fick bland annat till ett till par uggs fast i beiga, en skjorta, ett par boxer med söta svampar på och annat små saker.

Mot kvällen bestämde vi för att åka till Blue monkey på förfest och sedan in till Rouge. Det är nämligen den sista kvällen på Rouge och vi dansade och släppte loss för fullt! Jag älskar att dansar med tjejerna i klassen!

Jag träffade även på Chris och hans fotbollskompisar från London. De vet hur man rockar loss på dansgolvet. Specellt Jay, han var så jävla rolig. Det var verkligen Inlevelse i allt han gjorde.

Men den kvällen var så full med skoj och jag åkte hem sist av alla i klassen. Jag hade så sjukt kul att jag inte ens hade riktig koll på tiden. Som tur hade jag Tommy, Freja och Veronica från campusen. Veronica är en 27 åring brud och hon ser verkligen inte ut att vara 27 utan snarare 20. Hon var verkligen en energisk person som gav mig en lapdance. En riktig bra en också! Dem tre killarna från London hojjade och skrek. Jay dreglade som bara den... haha. Veronica är härlig tjej! Synd att jag nyligen har lärt känna henne och jag snart ska åka hem.

Snart är det halloween och vi missar halloween festen på rouge den 31 okt! Evenemanget såg ut att vara så jävla kul! De hade en liten intro om halloween festen med gogdansarna uppklädda till zombies. De var så jävla skrämmande och gick som zombies till scenen. Sedan sakta klädde dem av varandra och började dansar för fullt. Kul intro som lockar bara den.

Vi åkte iallafall hem runt 7 och då började vakterna att plocka ihop grinderna. Aldrig har jag varit ute så länge på Rouge faktiskt.

Gud vad jag kommer att sakna det stället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0