Nonstop shopping

Idag har jag kommit hem med 4 shoppingkassor från Area sur! Jag åkte dit med Michelle, hennes mamma, Emilia och Tobias för en shopping runda och efter 2-3 timmar har jag shoppat riktigt ihjäl mig denna gång. Jag är som vanligt sist utav alla... ler lite sådär oskyldigt när folk väntar otåligt på mig, hihi ops.

Men det finns så många klädbutiker och så mycket att ser... det var liksom nonstop shopping hela vägen!

Sist gick jag själv till Primark. En av gallerians största fynd butik, snacka om lång kö... sånt dissar jag.
Men där fyndade jag ett par bruna uggs, ett par cognac högklackad skor och en svart kofta. På New Yorker hittade jag där ett par svarta skor, 4 linne i olika färger och en spets linne. En annan butik Bershka, hittade jag en röd tublinne.

Jag få väl lägga upp mina shopping bilder nåndag så ni spana in ;)

Hursomhelst, imorgon blir det fest! Inte vilken fest som helst utan klubbägaren av Club de la Rouge har anordnat en förfest på deras v.i.p avdelning för oss där det bjuds på grillmat och drinkar! Efter förfesten dra vi alla tillsammans till klubben! Åh jag längtar tills imorgon.

Har en bra kväll! Puss Mikki

Jag och söta michelle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0