Ett inlägg innan läggdags

Jag fattar inte hur folk orka dra ut ikväll men vart man än hör "Gratis öl! Gratis öl!" är det ju en självklarhet att dem flesta dra ut. Jag valde dock att stanna hemma för att spara mig själv tills helgen istället. Sen så våga man inte gå ut för risken  att bli bortrövad av marrocaner. Det är nämligen så att vi har fått varningar om att det är ett gäng från Marocco som vill oss illa och kanske  vill dem kidnappa oss för vem vet vad dock tror jag inte de vill åt mig eftersom jag inte är blond, ljus och ha blåa ögon. Thank god for that!

Så jag spenderade min kväll istället med Michelle och Tobias sen kom Petra och Mimmi tillbaks från att har varit med sina besökande föräldrar. Petra har fått en massa filmer, en påse ostbågar och mycket mer. Det gillar vi! Det fanns gott om filmer att välja mellan men vi valde att se ännu en skräckfilm På andra sidan tror jag att den hette. Den var väl okej men jag somnade ett par gånger...

Imorgon ska vi till zoo och på kvällen är det flamencokväll på stan, åh det kommer att bli super kul!

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: shui

get on your msn ffs!

2008-10-16 @ 23:01:01
URL: http://bewater.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0