Gottegrisar

Jag och mina tre gottegrisar gick till Carrefour igår för att handla lite smått och gott. Eftersom det var spanska prov idag  behövde vi en rejäl sockerkick för att komma igång med råpluggandet. Choklad fick det lov att vara och så väl nachos med dip. Muuuums... dock blev det inte av med så mycket pluggandet pågrund av hur hyper aktiva jag och Sussi var efter allt onyttiga saker vi har fått i oss.

Tanken var egentligen att vi skulle träna och vara nyttiga när vi kom till Jerez. Men det har vi i stort sett failat med. Jag har bara joggat runt sjön en enda gång och det var den enda riktiga motion jag har fått under dem senaste veckorna. Men så lata är vi egentligen inte om man jämför med Momme som köpte en sparkcykel igår och åkte runt skolan, snacka om en riktig onödig latmask! Men kul var det att åka på den :)

Och påtal om gottegrisar så jag saknar min riktiga gottegrisen Jocke <3







Saknaden är stor.
Men saknaden blir större när jag kommer hem..

13 dagar kvar
Jag måste sluta räkna...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig med älskling^^

2008-10-15 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0