Nu får det vara nog!

... med shoppingen!

Jag har slösat ytterligare en tusenlapp igår. Men jag ångra inget, för jag är kär.
Kär i mina två svarta klänningar från blanco, mina två bakelser. Jag är helt fullkomligt förälskad och det är tack vare Cilla. Det är alltid tack vare henne men Cilla blev även kär i den så vi båda köpte en likadan hihi.

Men för en tusenlapp köpte jag såklart inte bara klänningar, utan en hel del på area sur.

Bland annat. en svart hatt på new yoorker, örhängen, halsband och en vit myströja på primark, presenter, 4 par tshirts till min lillebror, 2 par tights en i grå och i en i svart plus en grå mössa och lite mer. Allt för lite mer än en tusen lapp. Otroligt billigt! Men jag är rädd att jag inte få allting i mitt lilla bagage, jag ångra mig så mycket att jag inte tog en större bagage! Åh dumma mikki. Jag ska nämligen köpa dricka, kanske två flaskor malibu men frågan är om jag kan ta hem allt. buhu.. probably not för jag ha redan shoppat 5 par skor och det tar redan mycket plats.

Efter shoppingrundan skulle vi äta på en kina restaurang men eftersom restaurangen inte öppnades förrens kl 21:00 orkade vi inte vänta en timme tills dess så det blev burger king. Men shoppingdagen var riktigt trevligt för jag åkte dit med hälften av tjejerna i klassen. Jag tycker om dem så mycket <3

Sussi ser ut som en modell :)



Jag och Cilla prova kläder

 




Kommentarer
Postat av: Mai

Men hallå, jag vill ju se dina bakelser :/

2008-10-21 @ 21:07:28
URL: http://maisans.blogg.se/
Postat av: Shui

lol I dont see no hat?

2008-10-21 @ 23:18:49
URL: http://bewater.bloggspot.se
Postat av: johanna

tack för kortet mikki, jag blev jätteglad :) <3

2008-10-23 @ 07:54:20
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0