Jerez city

Igår efter besöket på vårdcentralen, mötte jag gänget vid en stor katedral kyrka, tror jag att den heter. Den var sjukt fin, tog upp kameran och fotade lite på kyrkan. Träffade senare på Sarah och Adrian och gick sedan till den vackra stan och mötte dem andra. Ingen hade stor shoppat ännu, som tur var annars hade jag varit efter.

Stan i Jerez är så himla vackert och alla klädbutikerna...iiih gud, det går inte att beskriva!
Men till stan ska vi självklart besöka flera gånger, dock börjar det blir lite för dyrt i längden pågrund av pengar till taxin varje gång vi åker in till stan eller olika klubbar.

Men efter den härliga rundan i stan, hittade vi en mysig restaurang med spansk livemusik i bakgrunden. Jag och Cilla beställde pizza och dem andra beställde pasta. Det var gott men man hinner tröttna på smaken av pizzan. Sen är maten i restauranger väldigt dyra tycker jag. Så nu måste jag verkligen hålla mitt budget lågt innan alla mina pengar tar slut när jag är tillbaks till Sverige. Stämningen var helt okej tills en börjar klagar som fan. Aldrig har jag varit med en kille som har klagat så mycket i hela mitt liv.

Hursomhelst, slutade dagen med att vi satt uppe på skolans tak och rökte vattenpipa med tobako och äppel smak. :)


Bilder kommer så fort jag har fått min minneskortläsare.

Puss Mikki

Kommentarer
Postat av: Sarah

fan vad jag e avis.. hur länge är ni där? och vad gör ni där? (förutom att festa :P)

2008-10-03 @ 08:06:11
URL: http://estailo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0