Jag lider med dem döva.

Jag har varit döv i det vänstra örat i 4 dagar nu.. eller snarare 5 dagar. Men igår åkte jag med Wiggo in till vårdcentralen. Vi var där i ca 2 timmar och det enda jag fick var ett recept på en örondropp som jag skulle hämta på apoteket. Jag hade som tur ingen infektion men örat var inflammerad pågrund av klor. Så gick dit köpte en örondropp men var tvungen att kontakta skolsystern för mer information om hur man använder en örondropp. Jag menar hur svårt kan det vara, det är väl bara stoppa in grejen i örat och droppa in vätskan? duuh..

Nu sitter jag här, har projektarbetet och är fortfarande halv döv. Det värsta var när jag hade prov på spanska igår och halva provet bestod av hörövningar! Fattar vad kört det är för mig! Jag ansträngde mig som fan och det gick inte alls bra... som tur var dem övriga uppgifterna lätta.

Jag har heller inte ännu kontaktat skolsystern eftersom jag vet inte var hon är eller håller hus. Så jag bad Sarah att droppa in öronvätskan åt mig och sen så gjorde jag det själv en gång. Men det har inte verkat ännu eller så kan det beror på att jag inte gjorde rätt. faan...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0