Dessa lediga dagar...

Sarah kom hem imorse kl. 7 efter en utgång på berabera. Jag hängde dock inte med eftersom jag ville ha en mysdag med resterande på skolan och dessutom var det ändå inte så många som gick ut iallafall. För mig räckte röjandet i fredagskväll. Jag har så mycket att berätta under den kvällen men jag ska försöka sammanfatta fredagen så lite som möjligt.

Min fredagskväll bestod av... gratis drinkar, mycket dans, tre supertrevliga spanska tjejer som blev en aning jobbiga när de presenterade mig för ett flertal av deras killkompisar, träffade sedan på ett par män i kostymer, två fulla nördar och en som verkade gå på ecstasy, blev sedan omringad av ett killgäng pågrund av Chris... sen får ni lista ut själv vad som hände, hehe and don't even dare to think dirty! ... jag syftar på en person.


Så här såg partypinglorna ut den kvällen ;)






Kommentarer
Postat av: shui

the girl in white is cute

2008-10-12 @ 23:43:46
URL: http://bewater.bloggspot.se
Postat av: JULIA

ååhå va söta kläder :)

2008-10-15 @ 16:46:30
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0